Procedura składania skarg

W Baltic Control® Certification zawsze staramy się zapewniać najlepsze rozwiązania i usługi, jednak mogą zaistnieć okoliczności, które mogą prowadzić do złożenia skargi. Skargę można złożyć zawsze pisemnie lub ustnie. Baltic Control® Certification uważa terminowe i bezstronne rozpatrywanie skarg za fundamentalną część relacji zaufania z naszymi klientami oraz za nieocenioną pomoc w dalszym doskonaleniu naszych działań na wszystkich poziomach. Skargi mogą dotyczyć działań certyfikacyjnych, za które jesteśmy odpowiedzialni, certyfikowanego klienta lub inspekcji przeprowadzonych przez Baltic Control® Certification.

 

Skargę można złożyć pisemnie lub ustnie do dowolnego pracownika Baltic Control® Certification, a my wkrótce udzielimy uzasadnionej odpowiedzi. Nasze wewnętrzne zasady zapewniają, że decyzja została przejrzana i zatwierdzona przez jedną lub więcej osób, które wcześniej nie były zaangażowane w obszar skargi. Jeśli wyjątkowo sprawa nie może zostać rozwiązana w rozsądnym czasie, zostanie utworzony projekt zarządzający procesem, a składający skargę będzie informowany o harmonogramie i statusie projektu aż do jego zakończenia. Jeśli chcesz złożyć skargę, wyślij e-mail na adres cert@balticcontrol.com.

 

Procedura odwoławcza

Osoby, które przetwarzają i podejmują decyzje w sprawach odwoławczych, nie mogą być tymi samymi osobami, które przeprowadzały audyty i podejmowały decyzje na tej podstawie. Odwołania nie mogą dyskryminować wnoszącego odwołanie.

Wnoszący odwołanie musi być informowany o otrzymaniu odwołania, o postępie sprawy i o wyniku. Ponadto wnoszący odwołanie musi otrzymać przewodnik po skargach, który zawiera informacje o decyzjach Baltic Control® Certification w zakresie uprawnionych obszarów.

 

Decyzja przekazana wnoszącemu odwołanie musi być podjęta i zatwierdzona przez jedną lub więcej osób, które wcześniej nie były zaangażowane w obszar odwołania.

Obecnie nie mamy możliwości zakotwiczenia naszych decyzji. W przypadku odwołania prosimy o kontakt na następujący adres e-mail: cert@balticcontrol.com.

 

Zgłaszanie naruszeń etycznych
Skargi dotyczące naruszeń etycznych, które są sprzeczne z Kodeksem Etyki Apave, należy zgłaszać bezpośrednio do Apave na adres e-mail apave@ethicattitude.com lub tel.: +33 788 119 006 (również dla SMS, WhatsApp, Viber) 

 

Share this :
10.
październik 2024

Baltic Control® Certification współorganizuje tę ważną konferencję poświęconą bezpieczeństwu pasz w Polsce 17 października

Czytaj więcej
16.
wrzesień 2024

Kierownik programu Teresa Fresu dzieli się swoimi przemówieniami z tego interesującego szczytu

Czytaj więcej
02.
luty 2023

Baltic Control Group has been acquired by Apave Group

Czytaj więcej
01.
listopad 2022

Baltic Control®Certification has moved the address to Risskov

Czytaj więcej
18.
marzec 2022

Baltic Control® Group donates an extraordinary amount to Red Cross and UNICEF

Czytaj więcej
15.
wrzesień 2021

Producers of Christmas trees and ornamental ornamental spruce/greenery can now be certified by Baltic Control® Certification

Czytaj więcej
10.
maj 2021

The report is based on data collected by Baltic Control® during 7.800 WelFur assessments

Czytaj więcej
12.
kwiecień 2021

Companies* trading wild fur harvested from North America can now be certified according to a new Wild Fur protocol.

Czytaj więcej
28.
styczeń 2021

Become ZERYA® certified and get evidence that your fruits and vegetables are without pesticide residues*

Czytaj więcej
28.
luty 2019

WelFur is the first animalwelfare focused initiative ever to achieve recognition on highest EU level

Czytaj więcej